Akcje serwisowe organizowane przez producentów z rynku motoryzacyjnego uruchamiane są w sytuacjach, kiedy stwierdzona usterka zagraża bezpieczeństwu kierowcy czy innych uczestników ruchu, takie przedsięwzięcia realizowane są też w koncernie BMW. Pożar auta to przykre doświadczenie, pomimo znikomego ryzyka jego wystąpienia, przedstawiana niemiecka marka zdecydowała się na akcję przywołującą, obejmującą tylko w naszym kraju ponad dziewiętnaście tysięcy samochodów. Szybkie wykonanie prewencyjnych przeglądów oraz w ostateczności wymiana wadliwego podzespołu na nowy, doskonały kontakt z posiadaczami potencjalnie niesprawnych aut oraz doskonała organizacja akcji to atuty, jakimi wyróżnia się producent BMW. Pożar samochodu to zdarzenie, jakiego na pewno wolelibyśmy uniknąć, nawet przy minimalnym zagrożeniu nasz komfort jazdy spada, stąd tak istotne są szybkie odwiedziny w najbliższym punkcie serwisowym.